8 manere di sceglie un cartone di carta: prima applicazione, costu secondu!

Applicazione Prima, Costu Secondu: 8 Manere di Sceglie un Pallet Plasticu

Xingfeng Plastic Technology hà da sparte alcuni suggerimenti prufessiunali per i clienti per sceglie quì pallets di plastica adattati.Questi suggerimenti ponu risparmià tempu è soldi per i clienti.

2 (6)

Quandu cumprate qualsiasi mercaderia, ùn hè micca dettu chì u costu hè u fattore più basu per cunsiderà, è tutti speremu di ottene un prezzu raghjone.Allora, una volta è una volta, vedemu i clienti cumprà prudutti chì ùn sò micca cumpletamente adattati per a so applicazione.di u cartone.

Perchè?Perchè a so decisione di compra dipende interamente da u prezzu di a carta di carta, ignorandu i so bisogni di l'applicazione.

In ogni casu, senza cunsiderà i bisogni di u prucessu di l'applicazione, l'imprese risicate à cumprà pallets chì ùn sò micca à u travagliu chì facenu.In ultimamente, custendu a cumpagnia più soldi à longu / cortu termini.Eccu e nostre ottu dumande prima di cunsiderà prima di cumprà pallets di plastica per assicurà chì uttene u pruduttu ghjustu per a vostra applicazione à u prezzu ghjustu:

 

1. Prima cunsiderà ciò chì hè u scopu di a carta di carta chì avete bisognu?

Per quale applicazione avete acquistatu sta cartulina?Rispondi à sta quistione vi dicerà tuttu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à i tipi di carte di carta.

Accuminciate cù a scelta di u pallet adattatu per a vostra applicazione, chì vi dicerà a dimensione, a forza è u pesu chì pudete mette nantu à u pallet.Puderà ancu aiutà à determinà a durabilità è qualsiasi specificazioni chjave chì avete bisognu, cum'è s'ellu hè bisognu di paletti igienici, allora i paletti piatti igienici generalmente costanu più di i paletti di maglia.Tutti sti fattori determinanu u costu.

Analizendu l'applicazione, pudete evità u gastru di costu causatu da l'acquistu di quelli inappropriati, a capacità di carica insufficiente, l'usu è a manipulazione inconvenienti, è u mantenimentu è a sostituzione di carte di cartone.

 

2. In chì tipu di supply chain utilizate cartone ?

Aduprate pallets in una catena di supply-loop chjusu, hè un trasportu unidirezionale, o esportate merchenzie?

Scuprite sta quistione aiutarà à determinà a vita di a carta di carta chì avete bisognu.Questu hè ancu un fattore chì influenza u vostru costu di compra.I pallets ligeri sò richiesti per parechje spedizioni di palette d'esportazione, mentre chì e catene di fornitura circulari preferanu pallets pesanti per a reutilizazione.

 

3. Determinate u pesu di u pruduttu chì avete bisognu à mette nantu à u pallet

Quantu vulete mette nantu à u cartone ?Sò questi prudutti distribuiti uniformemente nantu à u pallet, o sò i pesi disposti in modu irregulare.

A carica è cumu si mette l'articuli hè un altru fattore impurtante per cunsiderà.Determinarà a capacità di carica è a durabilità di u pallet chì deve esse sceltu.

 

4. In chì modu sò l'articuli per esse posti nantu à u cartone ?

Data a forma è l'imballu di e merchenzie, i merchenzie sò appiccicati nantu à u pallet?U bordu di u pallet interferiscenu cù a carica?

Certi carte sò cuncepiti cù bordi elevati intornu à i bordi, ma a maiò parte di e carte ùn sò micca.Per esempiu, s'è vo site merchenzie di bordu, a linea di bordu pò esse scratched o squeezed in a merchenzie, allura duvete sceglie un pallet chì ùn cambia micca longu a linea.Per d 'altra banda, certi pruduttori di vitture utilizanu pallets per mette scatuli di plastica impilable, cusì e linee di bordu di sti pallets ponu effittivamenti mette i scatuli di plastica chì scorri nantu à a superficia di u pallet.

Inoltre, cunzidira l'interazzione di e merchenzie nantu à a capa superiore?Optate per cartoni piani lisci, chiusi, o cartoni di pannelli grigliati per una più traspirabilità.

 

5. Chì l'equipaggiu di manipulazione di materiale avete in situ avà ?

O qualchì pianu per u futuru?In listessu modu, hè a so automatizazione in u locu, o cumu si usa in i passi successivi di a catena di supply?

U tipu d'equipaggiu di manipulazione di materiale utilizatu determina s'ellu avete bisognu di un carrettu elevatore à quattru lati, o un pallet di carrelli elevatori à dui lati.Diversi tipi di pallet anu diverse pusizioni di furchetta, alcuni sò adattati per carrelli elevatori manuali è carrelli elevatori elettrici, è alcuni sò adattati solu per carrelli elevatori elettrici.

 

6. Induve seranu guardati i pallets ?Si deve esse usatu nantu à un scaffale o pianu?

Avete pensatu à almacenà i pallets in rack, è se sì, chì tipu di rack?

Serà guardatu u cartone fora è si bagnarà ?L'ambiente di almacenamiento hè friddu o caldu?

Prima, s'ellu hè nantu à un scaffale, chì hè a distanza trà u fasciu è u supportu?Cumu u tipu di rack influenza a capacità di carica di u pallet?

Aghju bisognu di stack the pallets dopu avè postu a merchenzie?Quessi affettanu a selezzione di u tipu di pallet, cunziddi a carica statica, a carica dinamica è a prestazione di carica di u pallet.

Induve sò posti i cartoni ?S'ellu si mette fora, deve sopra à u calore è a pioggia, è u tipu di cartuni è a materia prima di u cartuni deve esse cunsideratu.

 

7. Quantità è tempu di consegna

Quante carte di carte avete bisognu?Hè una compra una volta, o aghju bisognu di fà parechje compra in un periudu di tempu?

Ch'ella sia un LOGO o un logu nantu à a carta di carta, sia un culore regulare o un culore persunalizatu, s'ellu avete bisognu di un tag RFID, etc., è quantu veloce avete bisognu di consegna.

Tutti issi fattori affettanu u tempu di consegna di pallets, è quelli pallets cù bisogni spiciali sò generalmente tempi più longu s'ellu ùn sò micca prudutti regularmente chì sò spessu pruduciuti.Di sicuru, Furui Plastics hà una pruvista di magazzini à longu andà di pallets cunvinziunali, chì puderà furnisce una flessibilità maiò.

 

8. Sapete u vostru 'app

Per esempiu, se i pallets sò da esse utilizati per l'esportazione di merchenzie, i paletti di nidificazione ligeri sò a megliu alternativa à i pallets di lignu, cum'è questi paletti sò ancu low cost.Inoltre, i pallets di plastica ùn anu micca bisognu di fumigazione di trattamentu ISPM15 per risponde à i reguli di l'esportazione.

Inoltre, u costu di palette di legnu è di pallet di plastica attualmente utilizati per l'esportazione ùn hè micca assai diversu.Inoltre, i pallets di plastica ponu esse riciclati quandu sò scartati.Per quessa, hè megliu di sceglie pallets di plastica quandu spedite merchenzie.

 

Prima di cumprà imballaggi di plastica riciclabili, i clienti anu da capisce cumplettamente l'applicazione, cunsiderà e so limitazioni, sceglite cun prudenza è dumandate à un prufessiunale.Cù tanti sfarenti tippi di pallets di plastica dispunibuli, i prufessiunali di logistica ponu assicurà chì a suluzione ghjusta hè scelta cunsiderendu prima l'applicazione è dopu u costu.

 


Tempu di Postu: Aug-18-2022