Un bonu aiutu in l'industria di panificazione

L'industria alimentaria si sviluppa assai rapidamente.Pudemu dì chì u nostru paese hà iniziatu un grande periodu di sviluppu, u putenziale di u mercatu hè enormu è a prospettiva hè assai larga.I prudutti di a serie di l'industria alimentaria Xingfeng sò destinati à a carica, u magazzinu, a visualizazione è a distribuzione di alimenti, frutti è ligumi, prudutti di panetteria è altri bisogni di spinghje, in l'ingrossu di l'alimentu, a produzzione, u trasportu è altri ligami per furnisce strumenti di trasportu, basatu annantu à u bisogni di i clienti, Xingfeng hà righjuntu un partenariatu strategicu longu cù a maiò industria di l'alimentu, è hè stata elogiata da i clienti.

I prudutti di panetteria Xing Feng sò divisi in duie serie, unu hè cesti di pane, l'altru hè a serie di casse di pane.

QuessiimpilabileèinnescabileI casse di pane è u cestu di pane sò pensati per furnisce a massima prutezzione è e cundizioni ottimali di almacenamento è trasportu per u pane frescu è pasticceria.Cù u carru di tartaruga, anu un pocu costu di trasportu, faciule di trasportu, ma ancu faciule d'accessu è di almacenamentu.

industria di panificazione 1 (1)

· I prudutti di qualità sò urigginati da materiali boni: usa l'ultime materie plastiche PP,di qualità alimentaria, multi-purpose, bona qualità, longa vita di serviziu, prutezzione verde è ambientale.

industria di panificazione 2 (1)

·Disegnu di rinfurzamentu di u fondu: una forte capacità portante ùn hè micca faciule di deformazione, facilmente soporta u pesu di un adultu.

· Disegnu cunvene di a pusizione di stacking: pusizioni di carte impilate, cuncepimentu portatile, pò ancu esse accatastate in u almacenamentu, ùn presserà micca l'articuli, è cunvene per caccià.

industria di panificazione 3 (1)
industria di panificazione 7 (1)
industria di panificazione 4 (1)

·Multi-purpose, Forte capacità portante: I cassette di pani forti ùn solu conservanu u pane, ma ancu aduprà per frutti è ligumi.

· LOGO Personalizatu: Una grande quantità pò persunalizà LOGO è culore, cunsultate u serviziu di u cliente per più dettagli.

industria di panificazione 5 (1)

· Auction Reale di Fabbrica: Fabbrica di forza, assicuranza di qualità, visualizazione di magazzinu, inventariu hè abbastanza, consegna rapida.

À Xingfeng, a nostra squadra dedicata è sperimentata pigliarà u tempu per capisce i vostri scopi è valutà i vostri bisogni.

U nostru squadra di vendita hè in manu per aiutà vi truvà a suluzione giusta per a vostra applicazione prevista.

Per piacè cuntattateci per più assistenza.


Tempu di Post: 16-May-2023