Applicazione di pallet senza stop in macchine fustellatrici di prucessu di stampa

Durante l'avventa di COVID-19, l'industria globale di stampa di pacchetti cambia constantemente.A fustellatrice di pulizia completa Mastermatrix 106 cù a so alta velocità, alta qualità è alta stabilità inseme cù un pallet non-stop hà vintu a ricerca di i clienti d'oltremare high-end, mostrendu a direzzione di sviluppu di l'industria rapprisentata da un equipamentu efficiente, chì indica ancu u prossimu passu. di u mercatu domesticu.

sira (1)

 

Mantene à u livellu internaziunale avanzatu hè a chjave per migliurà a cumpetitività di l'industria.U grande putenziale di Mastermatrix 106CSB fustellatrice di scarti in u mercatu domesticu hà cuminciatu à vede gradualmente.In u futuru di più è più feroci cumpetizione, a competitività di u core di l'impresa di u capu, dipende da u tassu d'utilizazione di l'equipaggiu efficiente - "Made in China" cum'è un rappresentante di a fustellatrice à alta velocità in u mercatu d'oltremare caldu oghje, i nostri pallets di plastica seria ancu aduprà per e so fustellatrici.

sira (2)

1) Acquistu di carta di basa (pallet di legnu)

sira (4)

Cumprate carta di stampa (carta di basa) è film plasticu cù pallet di lignu à a pianta di stampa, u pallet di lignu ùn hè generalmente micca faciule di riciclà, i fornituri utilizanu principalmente pallets di lignu per distribuisce à e stampe per riduce u costu di materiali.

2) Prucessu di taglio di carta

sira (3)

Mettite a carta di basa è mette nantu à a macchina di taglio secondu a dimensione stabilita è mette nantu à u pallet di plastica, l'equipaggiu di stampa cù a funzione di cambià a carta senza piantà hè generalmente selezziunata cù una cima slotted. aduprà pallet flat.

3) Mettite in u almacenamentu

sira (5)

I materiali di stampa tagliati sò caricati nantu à pallets di plastica è purtati direttamente in almacenamiento per u prossimu prucessu di stampa.

4) Stampa (alimentazione di carta senza stop)

sira (6)

A carta tagliata hè alimentata in a piattaforma alimentatrice di a stampa per inizià a stampa cum'è una tavola.

Quandu a carta hè per finisce a stampa, inserisce e spade (pipa d'acciaio dotata di macchina) in a carta à traversu a scanalatura di u palette di stampa in u fondu, cù i supporti di spade, allora i forchetti d'inserimentu ponu mantene a carta, allora u pallet di plastica hè pigliatu. fora dopu à cascà à traversu a piattaforma lifting, e poi a seconda piastra furchetta di carta in u tavulinu lifting pè ottene carta alimentazione nonstop.

5) Dopu a stampa di stampa (cunnessu di carta)

ghjacciu (7)

U pallet di stampa hè piazzatu à l'outlet di a macchina di stampa per riceve a carta stampata

Pruduttu, cù almacenamiento di bordu o trasferimentu à u prossimu prucessu.(Nota: per i prudutti chì necessitanu stampa 2 volte)


Tempu di post: Jul-26-2022