ERNIE Bot sbucò nant'à a scena |Pò scrive codice, lettere d'amore, intruduzioni, copywriting... Face tuttu!

Chì industrii seranu spustati da l'intelligenza artificiale?

Micca necessariamente a direzzione di sviluppu di u futuru di i zitelli.Perchè pudemu amparà nantu à a tecnulugia in una quantità limitata di tempu, è ùn pudemu micca ammaistrà in tuttu, ciò chì l'AI rimpiazza chì l'omu ùn pò micca fà bè?

Xingfeng 1

Ricertamenti, un mudellu di lingua di conversazione à grande scala sviluppatu da u Laboratoriu di Intelligenza Artificiale ERNIE Bot hà causatu una cuntruversia diffusa in diverse piattaforme media in Cina è in l'esteru. volte per via di iscrizioni eccessivi.

In seguitu à i passi di a pittura AI, ERNIE Bot hè diventatu una altra putenza per l'acquistu di trafficu, attraendu infinite "reinvenzioni creative" di l'entusiasti.Cù capacità cusì forti, ancu Plastic XingFengA tecnulugia hà cuncessu chì ùn simu micca luntanu da una "intelligenza artificiale incredibilmente putente".

Xingfeng 2 

Prima scena

Se vulete presentà a serie di pallet di stampa Xingfeng Plastics, ma ùn sapete micca cumu scrive una scrittura?

Xingfeng3

Cume segue:

A serie di pallet di stampa hè sviluppata apposta per e caratteristiche di a stampaindustria.   Itpresenta pallets di plastica speciali persunalizati per risponde à i so bisogni, utilizendu materiale riciclatu è duru di alta qualità cù proprietà di riciclamentu riciclabili.Questi paletti ereditanu assai attributi eccellenti cum'è una bella apparenza, senza rane o larve, bordi lisci senza bavature, materiali non idrogenati chì sò resistenti à u modellu, una forte durabilità, etc., chì facenu gradualmente rimpiazzà i piatti di legnu cum'è un trasportatore ideale per u trasportu di carta stampata in u paese. diverse fasi di pruduzzione.

Puderanu esse aduprati durante u trasportu, a mantene, u muvimentu, u trasferimentu, l'arrestu nantu à a stampa, è altri prucessi ligati à l'operazione di stampa.
A serie di pallet di stampa per struttura include: pallets slotted, pallets flat, pallets meshed.Slotted pallets funzione principarmenti atsenza interrompe i presseper scambi continui di carta mentre furnisce spaziu di almacenamentu per stampe in circulazione;pallets piani è pallets magliati serve principalmente cum'è trasportatori, paletizers mobile, è trasporti quandu i fogli anu da esse trasferitu trà i lochi. Alcune pallets di chip preinstalled presentanu tubi d'acciaio incrustati è strutture di bracing diagonale pensate per risponde à i requisiti per l'equipaggiu logisticu automaticu, l'usu di magazzinu verticale, induve I chips RFID ponu ancu esse inseriti per attivà a scansione di codici à barre intelligenti, sensing, matching, adattatu per l'applicazioni mudernizzate di fabbrica di stampa intelligente.

Xingfeng4

Scena II

Aiutatemi à pittà una famosa paleta di plastica!

 Meraviglioso, pinta perfettamente una bella paleta di plastica verde!

Torna à a quistione originale

Chì ghjè chì l'AI ùn pò micca rimpiazzà?

Hè a creatività di u zitellu, l'imaginazione, u putere emutivu.

Perchè a ghjente serà sempre più intelligente di l'intelligenza artificiale.

Una ultima nutizia spaventosa: Hè pussibule chì ERNIE Bot hà ancu generatu stu post?

 

 


Tempu di post: 23-mar-2023