Caratteristiche di a casella logistica

E caratteristiche di a scatula logistica.
Resistenza à u caldu è u friddu
A scatula fridda hà un altu requisitu per a resistenza di u calore è a resistenza à u friddu, ùn si deformarà in acqua d'alta temperatura, è pò ancu esse sterilizzata cù acqua fogera.
utile

图片1 图片2
Duverebbe avè una resistenza à l'impattu superiore, micca facilmente rumpia sottu pressione o impattu pesante, ùn lascia micca graffi, è esse usatu per a vita.
Questa hè a prima cunsiderazione in a scelta di una scatula per piglià.Ancu se diverse marche di prudutti anu metudi di sigillatura diffirenti, un bonu segellu hè un must per l'alimentu almacenatu per durà più.
mantene frescu
U standard internaziunale per a misurazione di sigilli hè basatu annantu à a prova di permeabilità di l'umidità.A permeabilità di l'umidità di u crisper d'alta qualità hè 200 volte più bassu di quella di prudutti simili, chì ponu mantene l'alimentariu frescu per più longu.
versatile
Sicondu i bisogni di a vita, diverse dimensioni di pacchetti di ghiaccio sò designati è usati, è a tecnulugia reutilizabile hè aduttata, chì pò mantene u friddu è u calore (u pacchettu di ghiaccio pò esse congelatu à -190 ° C à u minimu, è pò esse riscaldatu). à un massimu di 200 ° C, è pò esse tagliatu à ogni taglia).
prutezzione ambientale
U materiale LLDPE ecologicu di qualità alimentaria hè micca tossicu, inodore, resistente à i raggi UV è micca faciule da cambià u culore.


Tempu di post: 26-May-2022