Caratteristiche di i pallets di stampa plastica

Cù l'automatizazione è a tecnulugia intelligente sò a tendenza di u sviluppu futuru,dopu à u tempu di covid, l'imprese di stampa face una gestione interna di alta perdita è un fogliu unicu di costu altu.

Cù l'avventu di a stampa intelligente chì vene, cuminciamu à innuvà per furnisce i palette di supportu senza stop per l'industria di stampa è imballaggio per aumentà a produzzione di presse da stampa è di macchine di taglio in l'industria di cartone pieghevole è di stampa cummerciale.

I pallets di alimentazione manuale non stop sò aduprati cù presse a foglia è fustellatrici induve a funzione non stop hè gestita inserendu spade di alimentazione in i slot di pallet una per volta da l'operatore.I pallet automatici sò usati quandu tutte e spade intelligenti senza stop sò messe in i slots di pallet posizionati cù l'aiutu di l'ochji elettrici.I pallets manuali di solitu costanu menu di i pallets automatici perchè i paletti auto anu tolleranze assai strette è specifiche per mantene un funziunamentu affidabile in sistemi automatizzati.

nutizie 4

Sposta senza sliding around mentre à u stessu tempu prutegge a carta quandu hè caricata, pò risparmià tempu è travagliu per l'imprese. Aiuta l'utilizatori à realizà l'implementazione di a standardizazione di stampa, furnisce à l'utilizatori cunsiglii tecnichi prufessiunali, in particulare u pianu di ottimisazione di i consumabili, è furnisce cumpetenze. furmazione per u persunale di pruduzzione di prima linea in stampe.

Avemu sviluppatu pallets di stampa di dimensioni cumplete chì cumpatibili cù e più recenti presse a foglia è sò dati à l'ultimi avanzi in l'automatizazione per l'alimentazione è a consegna senza stop. Rapida 105-106, è Rola 700? è altre serie di marca.

Caratteristiche di i pallets di stampa plastica:

* Ingressu à 4 vie è cuncepimentu di pedi vicini
Facile per a carica è u trasportu, aduprate per e linee di sistemi automatichi

* Superficie superiore intagliata
Inserisci spade facili per inserisce è realizà un pater di alimentazione senza stop è aumentà l'efficienza di a produzzione

* Disegnu RFID Addibule
Posizione RFID per risponde à i bisogni di l'infurmazioni di u sistema logisticu

* Impilabile Amichevule à l'ambiente - 100% riciclabile

* Igienica è pulita

Non-stop pallet-4

Tempu di Postu: Feb-10-2022