Cumu sceglie i palette di imballaggio di plastica adattati, scatula di plastica è cassa di plastica?

I nostri prudutti sò largamente usati in a fabricazione, l'agricultura è l'allevamentu di l'animali, l'alimentariu, a logistica, u magazzinu è altre industrii.
Principale serie di produttu (injection injection / blow molding): pallet plastica, scatula plastica è cassa plastica, etc. À u listessu tempu, a cumpagnia hè impegnata à furnisce i clienti cù l'imballaggio, u trasportu, l'almacenamiento suluzioni generale.
Per offre paletti di imballaggi in plastica adattati, scatula di plastica è cassa di plastica, avemu qualchi suggerimenti per sceglie.

Vaschetta di plastica

 

1.Special pallet di stampa plastica / pallet nonstop per l'industria di stampa è imballaggio.
Xing Feng produce pallet di stampa speziali chì cù dimensioni è disinni diffirenti per tippi di macchine offset di stampa cum'è Heiderber è Malan è Komo, ecc., hà un pallet innescabile, un pallet chjusu, un pallet flat-top è un pallet top slotted.

2

2.Scatola di plastica usata per e fabbriche di fabricazione.
A scatula di logistica standard di l'UE hè una scatula di plastica standard pensata per i pezzi di l'auto, Sta serie di scatula plastica hè fatta di materiale PP mudificatu di alta resistenza à l'impattu.Sti scatuli di plastica sò ancu speciali cuncepiti per e so caratteristiche di capacità portante, alta resistenza è vita di serviziu di i prudutti.

Vaschetta di plastica

 

3.Cassetta di pane in plastica per panetteria
In l'ultimi anni, l'industria alimentaria si sviluppa assai veloce, a serie di prudutti di panetteria hè pensata per i tipi di clienti di l'industria di panetteria.

Vaschetta di plastica

4.Cassa di plastica per l'industria di frutta è verdura
Cesti di frutta è verdura / casse di plastica cumincianu à popularizà u sviluppu di l'industria agricula, rimpiazzà i cesti di bambù per frutti è ligumi.Casse di plastica adattate per a circulazione di frutti, ligumi è altri prudutti agriculi, Xing Feng hè famosa per i tipi di casse di plastica cù resistenza à l'impattu, maneggevolezza faciule, resistenza à bassa temperatura (pruposta di conservazione da 40 gradi à 30 gradi), ecc. l'industria di frutta è verdura.

6

5.Plastic nestable box per usu multi-funzione.

A scatula logistica Xingfeng hè ancu cunnisciuta cum'è scatula stackabe è nestable.stu tipu di scatula logistica pò riduce u voluminu di almacenamentu quandu a scatula hè viota è risparmià spaziu per u turnover.Hè cuncepitu cum'è un tipu d'inserzione inclinata pò esse struttura nidificata, a bocca di scatula ancu copre, per a manca è a diritta per apre. It largamente utilizatu in catene cummirciali, magazzini, supermercati, alimentari, logistica è altre industrie di distribuzione di prudutti.

Storage BOX hè una scatula di almacenamento MULTIfunzionale simplice è ligera, aduprata per almacenà, classificà è subalmacenà l'articuli spargugliati in a scatula, hè ligera è flessibile, ùn occupa micca u spaziu di a camera, secondu a necessità di integrà o separà, creativa. a vostra casa, l'arrangiamentu è u almacenamentu convenientu di e persone.

 Vaschetta di plastica

 


Tempu di post: 20-sep-2022