Cumu sceglie a struttura adatta di u pallet di plastica?

Pallet di plastica Diversi dimensioni, diversi stili, diversi stili anu strutture diverse, a struttura adatta pò migliurà l'efficienza di u funziunamentu di u forklift, à u stessu tempu pò scuntrà i bisogni di a carica pò ancu assicurà a sicurità di e merchenzie.Cumu sceglie a struttura ghjusta di u pallet plasticu secondu l'applicazione?

v2-80ee44a8cc9193d61dd7fc70683c70ae_b(1)
1. Sè vo vulete scegliepallet di plasticaà palletizing, vassoia doppia faccia hè preferitu, perchè pallet plastica unilaterale hà solu un traspurtadore, chì ùn hè micca adattatu per stacking, chì hè facile à causari danni à i beni più bassu.
2. In u trasportu logistica, per via di l 'usu ripetutu di pallets, i bisogni sò altu, cusì s'è vo sceglie à aduprà in a manipulazione, carica è scaricamentu, trasportu logistica, in ordine per currisponde à u forklift à aduprà una scelta megliu hè tian o Sichuan tipu pallet di plastica.
3. Perchèpallet di plastica hà e caratteristiche di a prova di umidità è micca di muffa, certi persone anu ancu aduprà pallet di plastica cum'è pavimentu.À questu tempu, pudete sceglie a tavula cù una struttura simplice è u prezzu bassu, ma duvete ancu attentu à u pesu di carica di a tavola.
4. Se a tavula hè aduprata nantu à u scaffale di u magazzinu tridimensionale, a tavula cù a forchetta di quattru lati deve esse sceltu in quantu pussibule, perchè hè più faciule per piglià è mette a merchenzie cù u carrettu, è l'efficienza. pò migliurà u travagliu.

 


Tempu di post: 22-May-2023