Cumu uttene u massimu da a vostra paleta di stampante

Oghje, vulemu sparte l'esperienza di successu nantu à a stampa èimballaggio per stampanti, hè Xing Feng nonstop pallet Packaging Technology, chì famosu per i tipi di palette di stampante cù diverse dimensioni.

imballaggio per macchine da stampa (1)

XF produce è processa tuttu da u pallet di imballaggio à a scatula di imballaggio, cuntainer di imballaggio, cassa di imballaggio.

Un inconveniente era chì SM 102 era a più antica di e trè presse offset Suba esistenti (Suba CX 102, CD 102, è SM 102) in a stampatrice, sta macchina usa a nostra stampante pallet 1050 * 760 * 175mm è 1060 * 750 * 175mm. .

imballaggio per macchine da stampa (2)

Cumu ponu esse usate e vechji macchine cù a nostra paleta di stampante?Questu hè u so prublema ardente.

In u 2022, dopu qualchì investigazione è ricerca, u pallet Xing Feng hà finalmente decisu di aduttà u novu sistema di cura UV PUSS LED di Hedebe.

Nonstop pallet hà aduttatu i cunsiglii di l'esperti tecnichi Hedebe, in a prima è a seconda unità di stampa dopu à ogni stallazione di una luce LED, in l'unità di ricezione di carta cù pallet plasticu installate ancu una luce LED;À u stessu tempu, i pedali di u pede di a prima è a seconda unità sò stati mudificati.

 

L'ingegneri di Hedebe anu cumpletu l'installazione è a messa in cumissioni di pallet nonstop in u so sistema di stampa è imballaggio in solu 3 ghjorni.

Pallet di plastica Xing FengCumpagnia hè diventata a prima cumpagnia in Cina per installà è aduprà senza stop plalet in u so sistema di stampa è imballaggio.

Avà, sta velocità SM 102 pò esse qualificata cum'è "rivitalizata"!perchè avemu cuncepitu una nova dimensione di pallet di stampante 1060 * 760mm.

imballaggio per macchine da stampa (3)

Nanzu, stu SM 102 puderia esse stampatu solu in quattru culori regularmente;Avà, pò ancu fà un pallet di stampante speciale di carta in una grande stampa UV di tinta, per ottene alcuni effetti di stampa speciale.

In u passatu, certi ordini di pallet Xing Feng deve esse mandatu fora, cum'è pallet plasticu è culore spot nantu à carta kraft;Tutti questi ordini sò stati catturati da l'SM 102 cù u so sistema di curing UV LED.

imballaggio per macchine da stampa (4)

I vantaghji di u nostru pallet di plastica: risparmiu d'energia, alta efficienza, ecunumia, prutezzione di l'ambiente.

Hè favuritu da più è più imprese di stampa in tuttu u mondu.


Tempu di Postu: Dec-21-2022