Cumu aduprà pallets di plastica in modu sicuru per un bellu pezzu!

1. Evite l'esposizione à a luce di u sole, per ùn causà l'anziane plastica è accurtà a vita di serviziu
2. Hè strettamente pruibitu di scaccià e merchenzie in u pallet di plastica da una altezza.Determinà raghjone cumu a merchenzie hè impilata in u pallet.I beni sò posti in modu uniforme.Ùn impilate micca cintrali, stackli eccentricamente.I vassoi chì portanu carichi pesanti deve esse posti nantu à un pianu pianu o superficia.
3. Hè strettamente pruibitu di abbandunà u pallet di plastica da un locu altu per evitari chì u pallet sia rottu è crackatu per via di l'impattu viulente.
4. Quandu u carrettu elevatore o u camion idraulicu manuale hè operatu, a furchetta deve esse u più vicinu pussibule à l'esternu di u forchetta di u pallet, a forchetta deve esse allargata cumplettamente in u pallet, è l'angolo pò esse cambiatu dopu chì u pallet hè alzatu. liscia.A furchetta ùn deve micca chjappà à u latu di u pallet per evità chì u pallet sia rottu è crackatu
5. Quandu u pallet hè pusatu nantu à u scaffale, u pallet-tipa-tipa deve esse usatu.A capacità di trasportu dipende da a struttura di u scaffale.L'overloading hè strettamente pruibitu.
6. U pipa d'acciaiovassa di plasticadeve esse usatu in un ambiente seccu
7. L'utilizatore deve aduprà u pallet di plastica in cunfurmità stretta cù e cundizioni d'usu di u pallet di plastica furnitu da u fornitore per carica dinamica, carica statica, scaffale è usu.U fornitore ùn hè micca rispunsevule per qualsiasi perdita causata da l'usu di pallets fora di u scopu.

Vaschetta di plastica

Ci hè qualchì problema chì deve esse attentu à l'usupallets di plastica?

U pallet di plastica hè un tipu di pallet fattu di plastica.Hè aduprata per carica è scaricamentu più convenientu di e merchenzie, è ancu per i pads di carica è scaricamentu per u trasportu è a distribuzione.I pallets di plastica sò largamente usati in a vita è a produzzione di e persone.elementi, ghjucà un rolu maiò.

L'usu currettu di pallets di plastica pò allargà a so vita di serviziu.

Attentu quandu utilizate vassoi di plastica.

U primu puntu hè chì upallina di plasticatdeve esse trattatu cun cura per evità una forza irregolare quandu sbarca, chì pò causà danni.

U sicondu puntu hè chì quandu si usanu pallets di plastica per pusà e merchenzie, si deve esse posti in modu uniforme per evitari lateralmente durante u prucessu di alzà è di trasportà.

U terzu puntu hè chì quandu si usa l'attrezzatura di manipolazione di pallet di plastica, deve esse cunsideratu se a dimensione di e merchenzie cunforma à u pallet di plastica, per impedisce chì u pallet di plastica sia danatu per una dimensione inappropriata.

U quartu puntu hè chì quandu i pallets di plastica sò usati per stacking, a capacità di carica di u pallet di fondu deve esse cunsideratu.

Quintu, i pallets di plastica deve esse prutetti da u sole per evità l'anziane è accurtà a so vita di serviziu.


Tempu di post: 22-Sep-2022