Tecnulugia innovativa, Xing Feng Pursue.

In u 1992, Xingfeng Plastic Technology Co., Ltd. hè statu stabilitu, scacciendu Tidal wave in u novu mondu Plastics.È pudete vede parechji plastichi cuncepiti novi chì si trovanu nantu à a spiaggia, cum'èstampa di pallets di plastica、 cesta di pani 、 Eu-box 、 Parts box etc .., precipitating in tuttu u mondu scunvatu.

Cù limitataPrutezzione ambientale, l'impresa hà optatu per stampà pallets di plastica per trasportà carta, invece di pallets di lignu, chì tende à muffa facilmente.Sò stati custretti à utilizà i pallets di legnu invece di i pallets di plastica per via di u prezzu, chì necessitanu più tempu per carica è scaricate cun cura, per furtuna, Xing Feng hà riduciutu u prezzu di i pallets di plastica.

 stampa di pallets di plastica 1 (1)

HuangHuaFeng ùn era micca un ingegnere o un meccanicu, ma era un direttore generale avid.Hà dimustratu chì qualcunu pò innuvà cù impattu.Tendemu à pensà chì l'innuvazione hè a riserva di uni pochi di geni introverti, guidati da "Eureka!"mumenti è istantaneamente risultatu in brillanti novi tippi di paletti di stampa.Stu novu tipu di pallets di stampa adattatu à a maiò parte di i presse di stampa Heidelberg, è pudete cambià a carta senza fermà a macchina, chjamatu "senza stop» pallets di plastica.

L'innuvazione pò esse appiicata à ogni aspettu di u produttu, micca solu in stampa, ma ancu inbcampu d'akery, l'agriculture...

 stampa di pallets di plastica 2 (1)

A squadra di ricerca scientifica di Xingfeng hè stata cuncentrata nantu à l'innuvazione, però, micca tutte l'innuvazioni s'appoghjanu nantu à più funzioni o di qualità superiore. A volte l'innuvazioni furnisce una qualità inferiore, ma in una manera chì hè significativamente più veloce, più convenientu, più adattatu o menu prezzu di un pruduttu cù più funziunalità.Queste innovazioni ponu esse più preziose per i clienti chì i prudutti o servizii esistenti.

Questu hè ciò chì Xingfeng hà perseguitu è ​​ciò chì i clienti necessitanu.Hè statu u scopu di i sforzi di Xingfeng per innuvà.Stu cuncettu ci accumpagna ancu à sviluppà prudutti più persunalizati.

 


Tempu di Post: 25-May-2023