Permette di sapè qualcosa nantu à u containeru pieghevule inseme?

Scatola pieghevole, vale à dì a casella di fattura,scatula logistica, pò esse plegatu è utilizatu per un almacenamentu convenientu, largamente utilizatu in machini, automobili, apparecchi domestici, industria ligera, elettronica è altre industrii, pò sustene a resistenza à l'acidu è l'alkali, a resistenza à l'oliu, micca tossica è insapore, pò esse usata per mantene l'alimentu. , pulita è còmuda, fattura di parti cunvene, accatastate ordinatamente, faciule da gestisce.U so disignu raghjone, una qualità eccellente, adattatu per a logistica di a fabbrica in u trasportu, a distribuzione, u almacenamentu, u processu di circulazione è altri ligami.Scatola di turnover pò cooperà cù una varietà di cuntenituri logistichi è arnesi di stazione, utilizati per ogni tipu di magazzini, siti di produzzione è altre occasioni, in a gestione logistica hè sempre più apprezzata da a maiò parte di l'imprese oghje, scatula di turnover per aiutà à cumplettà a logistica. container generale, gestione integrata, hè un pruduttu necessariu per a gestione logistica muderna.

scatula pieghevole(1)

Scatola pieghevolehè un tipu di Non-tossicu, senza gustu, a prova di umidità, resistenza à a corrosione, pesu ligeru, durable, impilatu, aspettu splendidu, culore riccu, puri è altre caratteristiche.
I scatuli caldi è friddi per a resistenza à u calore è i requisiti di resistenza à u friddu sò relativamente alti, in l'alta temperatura di l'acqua ùn si deformanu, è ponu ancu esse disinfettati cù acqua fogera.
U containeru colapsibile hà una resistenza à l'impattu superiore, a pressione pesante o l'impattu ùn hè micca faciule da rompe, ùn lasciarà micca graffi, pò esse usatu per a vita.
Questa hè una di e prime considerazioni quandu sceglite una scatula di spedizione.Ancu se diverse marche di prudutti sigillanu modi diffirenti, un sigillatu eccellente hè necessariu per a preservazione di l'alimentu di memoria di durable.

U crate colapsible fattu da hdpe o regione pp, hè tipu di prutezzione di l'ambiente material.100% recyclable.È ancu materiale di qualità alimentaria largamente utilizatu in parechji tipi di alimenti, cum'è verdura è frutta.
A cassa pieghevole vi aiuta à risparmià assai costu nantu à u trasportu è u almacenamentu.

scatula pieghevole (2)

Industria applicabile

Cassetta pieghevole largamente usata in a distribuzione al dettaglio di vestiti, tabacco, libri, medicina, maquillaje è altri prudutti d'altu valore.

Linee di produzzione per l'industria di l'automobile, l'aviazione, l'elettronica è a cumunicazione

Industria di distribuzione logistica industria di distribuzione logistica porta à porta

scatula pieghevole (3)

Plastic Xingfeng hè prufessiunale in a produzzione di casse pieghevoli è scatuli pieghevoli.

Avemu sperienza in i prudutti di plastica per 30 anni da u 1992.

Seremu u vostru cumpagnu di cummerciale affidabile in Cina.

Benvenuti à cuntattate cun noi per più dettagli.


Tempu di post: 18-novembre-2022