I cesti plegabili di plastica di bassa temperatura sò populari!

In u futuru cumpetizione, a cumpetizione di i canali di a supply chain diventerà più è più feroce.Solu fendu sforzi per attribuisce risorse di alta qualità, i cunsumatori ponu cumprà prudutti cù un rendimentu altu di costu;è accurtà a catena di supply per riduce e perdite è risparmià i costi, ponu Aumentà a penetrazione per prufittà veramente.

Xing-Feng-folding-box8-300x300
À mezu à elli, rinfurzà a custruzzione di u sistema di logistica di a catena fridda in l'urìgine di i prudutti agriculi hè sempre più favuritu.L'imprese ponu aduprà e instalazioni di almacenamentu di temperatura normale esistenti in l'area di produzzione per trasfurmà o custruisce una infrastruttura logistica di a catena fredda vicinu, cum'è u pre-raffreddamentu post-produzione, u almacenamentu è a preservazione, è l'imballazione di classificazione per realizà a classificazione, imballaggio è altre distribuzione è trasfurmazioni. imprese.
Per a custruzzione di a catena di friddu oversize, ponu esse aduprati cesti di plastica resistente à a temperatura bassa.Prima di tuttu, i cesti di plastica plegabili rispondenu à i requisiti di standardizazione è ponu esse aduprati in cunjunzione cù pallets standard, carrelli elevatori è equipaghji automatizati per migliurà u livellu d'informatizazione in magazzinu è logistica, migliurà l'efficienza di magazzinu è fattura, è rende l'operazioni manuali più convenienti. .
Siconda, l'usu di cesti plegabili pò riduce u costu di a catena di supply.Per esempiu, plegà i cesti in un statu viotu pò salvà circa 75% di u spaziu di almacenamento è trasportu, riducendu assai u costu di almacenamento è trasportu, è per via di a so forte durabilità è di una longa vita di serviziu longu, chì ponu riduce i costi d'acquistu in u longu tempu. corre.


Tempu di post: 23-jun-2022