Palette d'impression et palette non-stop pour CX 104

Hedebe hè stata fermamente impegnata à a trasfurmazioni digitale, per chì tutti ponu vede Hedebe piglià un novu aspettu, a tecnulugia hè più ottimizzata, più autumàtica, più intelligente, sperendu à accelerà u prucessu digitale di l'imprese di stampa cinesi in u futuru, aiuta l'industria di stampa di China. à un livellu più altu.

macchina

U Speedmaster CX 104+MultiColor hè più putente, u nostru palette di stampa,Palette nonstop sò ancu adattati per sta macchina.

Speedmaster CX 104 hè l'ultima versione di Hedebe in 2021. Basatu nantu à u più vendutu Speedmaster CD 102/CX 102 in u mondu, u furmatu hè aghjurnatu à 1,040 mm è a velocità hè aghjurnata à 16,500 fogli / ora, sta macchina di stampa efficiente ùn pò micca fà. senza u nostru pallet di stampa d'equipaggiu è pallet nonstop.

macchina

hè un dispositivu universale chì pò stampà da carta tissue à carta di carta grossa è assai altri sustrati.Pò risponde à quasi tutti i bisogni di stampa è aiutà l'imprese di stampa à serve diverse segmenti di u mercatu cum'è l'imballaggio, pò ancu aduprà per carica carta di cartone chì hè un disignu speciale per solu stampe è imballaggio di pallet.

Cum'è a stampa offset più automatizata è intelligente di u listessu formatu finu à a data, a Speedmaster CX 104 hè dotata di un sistema di navigazione di operazione intelligente unicu è di un sistema di assistenza di software cumpletu, chì pò purtà una sperienza operativa simplice, veloce è affidabile.À u listessu tempu, cumminatu cù a dumanda di sviluppu di u mercatu, u pallet di stampa senza stop per Speedmaster CX 104 pò integrà una varietà di cunfigurazione high-end, cum'è stampatura à freddo di filu, pressione di filu concave è convessa, unità di doppia vetrata, cù l'aiutu di persunalizatu. mudelli per compie u prucessu speciale, ottimisà l'effetti visuali di u produttu, rinfurzà u valore aghjuntu di u produttu, aiutanu à sviluppà un imballaggio high-end è u mercatu di stampa.

macchina

Shenzhen Xingfeng Plastic Co.,Ltd-(Uffiziu di Shenzhen)

Xing Feng Plastic Technology (Huizhou) Co., Ltd-(Huizhou factory)

Add: Gruppu di Shunju Villagers in Qiuchang, Tea Garden village, Huiyang District, Huizhou city, Guangdong, China

Tel : +86 (0752)6518922

E-mail:sales@xingfengsj.com    


Tempu di Postu: 28-sep-2022