U pallet di stampa aiuta Bos Group hà registratu vendite record in 2022

Bos Grou hà publicatu u so rapportu finanziariu annuale 2022, u pallet di stampa XF hà ancu un rolu attivu in a so vendita. Sicondu u rapportu, u Bos Grou hà registratu un ingressu di ordine ligeramente più altu in u 2022 chì in u 2021, a so vendita di l'annu sanu hà righjuntu un altu record. , è u so backlog di fine di l'annu di ordini per e macchine dicutter è servizii era quasi 20% più altu ch'è à a fine di u 2021.

Palette di stampa 3

"Malgradu i sfidi glubali significativi chì facemu, i pallets di stampa anu furnitu livelli forti di operazione annuale è crescita di u prufittu nettu", hà dettu u nostru capu.Hè solu cù un staffu altamente dedicatu è u forte sustegnu di a maiò parte di i nostri fornitori è clienti chì avemu ottenutu risultati cusì eccezziunali cù palette non-stop, ma simu ancu cuscenti chì a satisfaczione di i clienti hà patitu cum'è i tempi di consegna per un novu pallet di stampa speciale per a taglia 1060 * 750mm hè diventata un pocu longu quandu ùn ci hè micca stock in u nostru magazzinu ".

L'Ordini di i palette di stampa aumentò di novu in l'industria di l'etichette è di scatula di culore, ma hè diminuitu in l'industria di i materiali flessibili, in particulare in l'industria di pallet di imballaggio di scatole ondulate. .

E vendite in a divisione di pallet di stampa è di pallet post-processing anu aumentatu più di 20 per centu.Stu aumentu era duvuta à un aumentu di l'ordine di pre-spedizione per a stampa di pallet à l'iniziu di l'annu cumparatu cù 2023, è ancu di un voluminu di ingressu d'ordine assai altu per 2022. Tutti i quattru settori cuntribuitu à a crescita di a vendita di pallet di stampa, senza stop. pallet chì utilizanu cù u settore di scatula di culore plegable essendu particularmente forte, seguitu da a scatula ondulata, materiali flessibili è settori di etichette.

Palette di stampa 1

A satisfaczione di i clienti è a qualità di a consegna di ordini di palette di stampanti cuntinueghjanu à esse un focusu altu per u Gruppu in 2023. Probabilmente averemu un altru annu forte, è ùn andemu micca à cumprumissu à a qualità quandu avemu a consegna. più palette di stampante.

Formemu a visione di l'industria di u futuru di u mondu di i pallet di stampa è imballaggio, cumprese a connettività, a digitalizazione è l'automatizazione, è a sustenibilità.

Palette di stampa 2

Parechje marche sò cunvertisce à imballaggi di palette di stampanti sustinibili per a so carta o canapa.Altri si concentranu nantu à riduce a quantità di imballaggio chì ogni pruduttu hà.Stu taglia u pesu di u pruduttu è u costu di spedizione, è u pallet di plastica manda un missaghju pusitivu à i cunsumatori. Reduce, reuse and recycle hè parti di l'impegnu verde per esse rispunsevuli in u mondu.

 


Tempu di Postu: Mar-09-2023