U pallet di stampa ci porta in un novu mondu di imballaggio

A stampa ùn hè mai stata più faciule. U disignu di e presse CX104 hè una cumminazione di innovazione tecnologica pruvata è operazione intelligente.Palette di stampanterende a stampa divertente!

U CX104palette di stampantevi porta una nova sperienza operativa - ancuautumàticupalletstampa è prucessu di pruduzzioni di pallet autònuma.

pallet automaticu 1 (1)

I pallets di stampanti XF chì ponu largamente aduprà in l'industria di stampa è imballaggio per tanti anni, grazie à una varietà di sistemi di assistenza intelligente succede, cum'è Intellistart 3, un sistema di navigazione di terza generazione, è Intelliline, un novu display di statutu intelligente.Ottimizzanu a produtividade pianificendu automaticamente è cambiendu automaticamente e parti in tensione, rivoluzionandu a manera di rimpiazzà e parti in tensione, è simultaneamente affissendu u statu di travagliu di l'equipaggiu dinamicamente è in tempu reale.

Stu novu multifunzionale unicu latustampatorepallet ponu facilmente stampà una larga gamma di sustrati - da carta fina à cartone grossu.Cù una velocità di stampa finu à 16.500 fogli à l'ora, si distingue ancu in termini di prestazioni.U novu sviluppatuPalette di stampa, chì hè più faciule d'operare, rende a ricerca di i clienti di u sognu di l'efficienza di u vetru.

pallet automaticu 2 (1)

A suluzione più ideale di stampa di imballaggi - Stampante pallet.

U SpeedPower CX104palette di stampante ponu furnisce tutte e cundizioni necessarie per riesce in u mercatu di stampa è imballaggio d'alta qualità.

CardboardKit assicura carta affidabile in esecuzionepalette di stampaquandu stampate prudutti di imballaggio di cartone pesante.Cold stamping star FoilStar pò ghjunghje sin'à una varietà di effetti di stampa straordinaria attraversu u trasferimentu di fogli di stampa à freddo, chì ponu purtà effetti metallichi brillanti per a materia stampata è migliurà u valore aghjuntu di i prudutti.

Soluzione impressiunanti di stampa cummerciale.CX104palette di stampantehà un prucessu di produzzione assai ecunomicu, simplificatu è efficiente.Dispositivi Feida altamente automatizati, di altu rendiment è di ricezione di carta assicuranu una stabilità operativa eccellente, minimizzanu u tempu di preparazione di stampa è aumentanu a produtividade.

pallet automaticu 3 (1)

Funzioni uniche di navigazione è automatizazione di u pallet di stampa.Ha vintu a patente di a terza generazione di u sistema di navigazione di uperazione intelligente

Intellistart 3 definisce è esegue tutti i passi per a sostituzione di parti in tensione senza intervenzione di l'operatore.A Scheduling Intelligente mostra chì Intelliguide pò simule sequenze è scheduli ottimizzati, cumprese i passi chì devenu esse fattu cù l'alimentatore manuale se ne necessariu.

Pudete vede tuttu.Tutti i passi di pruduzzione ponu esse visualizati in tempu reale nantu à Wallscreen XL.Intellirun, un sistema di cuntrollu di crociera intelligente, mostra l'infurmazioni in tempu reale di u statutu di produzzione attuale à l'operatore in modu completamente automaticu à u tempu currispundenti per mezu di una vista di produzzione dinamica.A visualizazione di u statu Intelliline estende stu cuncettu àstampapallet furnisce un supportu di navigazione RFID basata in nastri.A funzione d'indicazione di u prucessu hè stata allargata, è i lati operativi è di guida di tutte l'unità di stampa, vetru è asciugatura ponu visualizà u statu di u funziunamentu in culore è imagine.

 

 


Tempu di Post: 26-May-2023