U travagliu di palette di stampa cù a tecnulugia Push to Stop in CX 104

Ancu Steling hè un novu in l'imprese di stampa UV, è in i primi fasi di a pruduzzione CX 104, anu focu annantu à a stampa tradiziunale cù pallet di lignu, "credemu chì a stampa UV hè u futuru, è speremu di cuntinuà à fà a stampa UV un Caratteristica sterlina è vantaghju ".cù sta tendenza, avemu designatuPalette di stampa di cartone.

Prima, a Speedmaster CX 104, chì pò stampà 16.500 fogli à l'ora, hè assai più veloce di l'equipaggiu originale di Steling, cusì sta macchina hà bisognu di un tipu di pallet chjamatu nonstop pallet per aiutà sta nova stampa offest stampa.

In siconda, a tecnulugia Push to Stop di Hedebe, a stampa intelligente dà à l'utilizatori una nova sperienza, è l'equipaggiu avanzatu cum'è u cambiamentu automaticu di piastra, assicura chì u CX 104 pò compie a preparazione di stampa in pocu tempu, aprendu u spaziu per a migliurà di l'efficienza di a produzzione. bisognu di utilizà pallet di alimentazione senza stop per a so alimentazione di carta.

In terzu, u novu cuncettu di l'esperienza di l'utilizatore, accumpagnatu da un set di sistema di software assistente, furnisce un forte supportu per i piloti per cuntrullà a cunsola di u centru di cuntrollu di stampa di terza generazione è tutta a macchina attraversu a nostrapalette di stampante.

 

Palette di stampa di cartone (2)
Palette di stampa di cartone (1)

Inoltre, u sistema di navigazione intelligente patentatu di terza generazione pò determinà indipindentamente u prucessu di preparazione di parti in tensione per esse prudutte, è compie u travagliu di preparazione di stampa cù a velocità più veloce.U pallet di stampante pò risolve u prublema di imballaggio è trasportu.

Palette di stampa di cartone (3)

"Cù u novu pallet di stampa CX 104, avemu riduciutu u tempu di preparazione di stampa à cinque à 10 minuti", disse Davis.
À u principiu, ùn anu micca pensatu di rimpiazzà a paleta di lignu.Avà, però, trasfirìanu a maiò parte di i so ordini à u pallet di stampante speciale CX 104 per pudè aghjurnà u so palet anzianu in u futuru.

Palette di stampa di cartone (4)

Ancu Stelin hà cuminciatu à pianificà l'intruduzione di u novu pallet nonstop dui anni fà, anu cunvintu chì u novu pallet di stampante seria una pressa offset speedmaster.

"Aghju utilizatu pallet di plastica per presse offset, è sò megliu quantu sò durabili, è u livellu di serviziu in Hedebe ùn hè senza più", disse.


Tempu di Postu: Dec-16-2022