A serie di pallets di stampa presentarà a tecnulugia di post-pressa core cù pallets di plastica à Print China 2023

Cù "Digitalizazione, connettività, automatizazione è sustenibilità" cum'è i so quattru pilastri è a filusufìa core, u pallet di stampa hà per scopu di guidà u futuru di l'industria di l'imballaggio.

Serie di pallets di stampa 1

I nostripalette di stampantehà cunfirmatu à participà à a 5th China (Guangdong) International Printing Technology Exhibition (Print China 2023), chì si terrà in Guangdong Modern International Exhibition Center da l'11 à u 15 d'aprile. Exhibirà parechji di i so ultimi prudutti è tecnulugia, cumprese i machini. è servizii, destinati à aiutà l'imprese di imballaggio è di stampa à migliurà l'efficienza di a produzzione è a qualità di u produttu.

À u listessu tempu, XF introduverà ancu novi prudutti, mettendu in risaltu a so capacità d'innuvazione eccellente è a dirigenza di l'industria, è ancu a so pusizione di punta in l'industria di l'imballaggio è di stampa è a direzzione futura di sviluppu.

Elencheremu a seriepalette per stampanticù un usu differente è spiciali, i clienti chì visitanu u situ avarà una cunniscenza più profonda di u funziunamentu è e caratteristiche di a macchina, è cumu per migliurà l'efficienza di a produzzione è a precisione di u produttu, è per furnisce i clienti cù un serviziu megliu.

Serie di pallets di stampa 2

Unu di i prudutti più famosi Nonstop pallet, cuncepitu per aiutà l'imballaggio di stampanti è prucessori à guadagnà un vantaghju di u mercatu in l'ambiente ecunomicu in rapida evoluzione d'oghje, cù caratteristiche innovatori centrate intornu à "l'automatizazione, a connettività, a digitalizazione è a sustenibilità" di Bost.

À u listessu tempu, a cumpagnia di pallet XF hà sviluppatu un inseme di pallet stampante standard cù u scopu di "velocità è flessibilità" per furnisce un serviziu eccellente à i nostri clienti in l'industria di imballaggio è stampa.

Serie di pallets di stampa 3

Durante l'esibizione, Printer pallet Central China Service Center mostrarà novi cuntenuti è forme, cum'è i prudutti innovatori lanciati in risposta rapida à e richieste di u mercatu, u mo pallet di stampante un magazinu di pezzi di ricambio in linea è u mini prugramma wechat per trattà rapidamente cù i bisogni di i clienti, promozione è offerte di pezzi di ricambio è pacchetti di serviziu à diversi sconti è diversi periodi di tempu.Mostra ancu cumu strumenti veloci è flessibili, soluzioni di aghjurnamentu è mudificazione di l'equipaggiu, ottimisazione di processi è servizii di trasferimentu di e macchine assicuranu una efficienza generale di l'equipaggiu è un uptime di l'equipaggiu più altu.

Benvenuti à l'area di serviziu di a nostra cabina di stampante, sperimenterete più servizii da u pallet XF, è cumu per aiutà à migliurà l'efficienza di a produzzione, riduce i costi di produzzione, ottene una pruduzzione è una gestione sustenibili.

 


Tempu di Postu: 14-Mar-2023