Furmà u futuru di u mondu di l'imballaggio di i palette Per ottene a visione di l'industria di l'imballaggio

Cù u cambiamentu di i bisogni di i clienti, u sviluppu di e tendenze di prutezzione di l'ambiente, l'intensificazione di a cumpetizione di u mercatu ... ... , l'imprese sò affruntate à parechje sfide perpalette di stampa catena di supply da u mondu esternu.Riaggiustà a catena di fornitura di imballaggi intornu à l'esperienza di u cunsumadore serà un'arma magica per e marche FMCG per spiccà in i cambiamenti di l'industria.

palette di stampa 15(1) 

Dunque, più è più imprese capiscenu l'impurtanza di l'innuvazione è u sviluppu durevule, cumincianu à attentu à u plasticupalette di stampa cuncepimentu di imballaggio, fate attenzione à l'usu di materie prime sustinibili di qualità alimentaria per migliurà a rata di riciclamentu è di riutilizazione di l'imballu.

L'innuvazione cuntinua di u plasticupalette di stampa industria di imballaggio in tecnulugia di trasfurmazioni, cuncepimentu è schema rende l'imballaggio di i prudutti più persunalizatu, prutezzione ambientale è efficiente, chì ponu adattà à i cambiamenti dipalette di stampantedumanda di u mercatu.Tale innuvazione porterà più opportunità di sviluppu per uimballaggiopalletindustria, crea più valore per l'industria è furnisce megliu prudutti è servizii per i cunsumatori.

 palette di stampa 16 (1)

U 13th Merlion Cup Packaging Innovation and Sustainability Awards in 2023 incuraghjerà e marche, i processatori di imballaggi è di etichette à aduttà tecniche avanzate di trasfurmazioni di imballaggi, creanu risultati di imballaggi più innovativi, è esploranu più cumpagnie di a catena di fornitura di imballaggi, cumprese XF.palette di stampa, Avemu co-ospitu u "Bo Packaging Industry Chain Innovation Excellence Award" cù Bo, un materiale di basa rinumatu in u mondu di trasfurmazioni, stampa di pallet è equipaghji di trasfurmazioni è fornitore di servizii.

 palette di stampa 17(2)

Sutta a premessa di risponde à i criteri di cumpetizione di Merlion Cup,palette di stampa scoprerà suluzioni è prudutti eccellenti chì sò innovativi è applicati in tecnulugia di imballaggio è stampa, cuncepimentu è altre dimensioni.

Aspittendu l'annu prossimu, 2023 serà un annu di palette di stampacunsulidazione di l'industria, travagliammu a manu cù i clienti è i partenarii, u viaghju futuru hè stata pavimentata.I nostripalette di stampae suluzioni portanu miglioramenti tangibili à a maiò parte di a nostra cartera di macchine, è l'industria di l'imballaggio hà un grande futuru ".


Tempu di Post: 31-May-2023