U modu currettu di utilizà vassoi di plastica!

I pallets di plastica sò stati largamente utilizati in diversi campi, chì ùn solu migliurà l'efficienza di u trasportu, rende a manipulazione di e merchenzie più còmoda, ma facilita ancu l'almacenamiento è a gestione di magazzini.In ogni casu, quandu utilizate pallets di plastica, fate attenzione à i seguenti punti per evità efficacemente a perdita inutile di pallets di plastica è migliurà a vita di serviziu di pallets di plastica.

L'usu currettu dipallets di plastica

vassoi di plastica (1)

1. A cumminazzioni di imballaggio hè postu nantu à apallet di plastica, cù rilegatura è imballaggio adatti.Hè cunvenutu à utilizà a carica meccanica, u scaricamentu è u trasportu, per risponde à i bisogni di carica, scaricamentu, trasportu è almacenamentu.

 2. Hè strettamente pruibitu di abbandunà u vassou di plastica da un locu altu per evità vassoi rotti è crackati per via di un impattu viulente.

 3. Hè strettamente pruibitu di scaccià e merchenzie da un locu altu in u pallet di plastica.Determinà raghjone cumu a merchenzie hè impilata nantu à u pallet.Pone e merchenzie in modu uniforme, ùn li impilate micca, o impilate eccentricamente.I pallets chì portanu oggetti pisanti deve esse posti nantu à un pianu pianu o superficia di l'ughjettu.

vassoi di plastica (2)

4. Quandu stacking, u cuscinettu di carica di u pallet fondu deve esse cunsideratu.

5. Quandu u travagliu cù carrelli elevatori o veiculi idraulichi manuali, duvete cunsiderà s'ellu a dimensione di a furchetta hè adattata per questa paleta di plastica, per evitari una dimensione impropria è dannu u pallet di plastica.I spine di furchetta duveranu esse u più vicinu à l'esternu di u forchetta di u pallet, è i spine di furchetta si stendenu tutti in u pallet, è l'angulu pò esse cambiatu solu dopu chì u pallet hè elevatu fermamente.I spine di furchetta ùn deve micca chjappà à u latu di u pallet per evità di rompe è crack the palet.

6. Quandu u pallet hè pusatu nantu à u scaffale, u pallet di u scaffale deve esse usatu.U pallet deve esse stallatu in modu stabile nantu à u fasciu di u riposu.A lunghezza di u pallet deve esse più grande di u diametru esternu di u fasciu di a scaffale da 50 mm o più.A capacità di carica dipende da a struttura di u scaffale.L'overloading hè strettamente pruibitu.

7. Quandu si portanu articuli corrosivi, fate attenzione à l'imballa è a carica di l'articuli per evità a contaminazione à u pallet.

8. Quandu utilizate pallets di plastica, pruvate micca di mette in un locu umitu è ​​scuru, per ùn affettà a vita di serviziu di i pallets di plastica.

Sicondu i so bisogni di u produttu, sceglite pallets di plastica adattati per i so bè, è à u stessu tempu fate attenzione à l'usu standardizatu di pallets di plastica, per riduce in modu efficace i costi di produzzione è di trasportu è portanu effetti più alti à l'imprese.


Tempu di post: 30-novembre-2022