Chì sò i vantaghji di scatuli di turnover di plastica?

Chì sò i vantaghji discatuli di turnover di plastica?

1. Boni pruprietà miccanica
A struttura speciale di a scatula di turnover di plastica face chì hà eccellenti proprietà meccaniche cum'è una bona tenacità, resistenza à l'impattu, alta forza di compressione, ammortizzamentu è resistenza à u shock, alta rigidità è bona prestazione di curvatura.
2. Materiale ligeru
E proprietà meccaniche di uscatula di turnover di plasticasò eccellenti, è u listessu effettu deve esse ottenutu annu à annu.L'usu di i consumabili di plastica cava hè bassu, u costu hè bassu, è u pesu hè ligeru.
3. Isolamentu di calore è insulazioni di u sonu
A causa di a struttura cava di a scatula di turnover di plastica, i so effetti di trasmissione di u calore è di u sonu sò significativamente più bassi di quelli di i platti solidi, è hà boni effetti d'insulazione di u calore è di u sonu.
4. Anti-static, conductive, flame retardant
A mudificazione, u mischju, a spruzzatura di a superficia è altri metudi ponu fà chì a tavola cavuta di plastica hà proprietà anti-statiche, conduttive o ritardanti di fiamma.
5. Proprietà chimica stabile
Scatole di turnover di plasticapò esse waterproof, umidità, corrosione, insetti, è senza fumigazione, è hannu vantaghji evidenti paragunatu cù cartone è legnu.
6. A superficia hè liscia è bella, è u culore hè cumpletu
A causa di u prucessu di moldura speciale di a scatula di turnover di plastica, ogni culore pò esse ottenutu per mezu di l'abbinamentu di u culore di u masterbatch di culore, è a superficia hè liscia è faciule da stampà.

Scatola di turnover di plastica
7. L'effettu di prutezzione di l'ambiente hè evidenti
A scatula di turnover di plastica hà e caratteristiche di non-tossicu è micca contaminante, è a dispusizione hè simplice è ùn contaminarà micca l'ambiente.Pò esse ancu riciclatu in altri prudutti di plastica.
1. A scatula di turnover plastica hè fatta di polipropilene è polietilene, cù pesu ligeru è longa vita di serviziu.2. A scatula di turnover di plastica è ogni tipu d'equipaggiu di logistica sò bè ​​cumminati in grandezza durante l'usu.3. A temperatura di u travagliu efficace di a scatula di turnover plastica hè -25℃-40℃.4. A scatula di turnover di plastica pò esse impilata è almacenata per salvà u spaziu.5. A scatula di turnover di plastica senza una tappa pò esse stacked cun una specificazione unificata.Quandu a scatula hè cumplettamente caricata, pò stack 6-7 strati;a scatula di turnover stackable cù una copertina pò stack 4 strati quandu a scatula hè cumpletamente caricata.
8. Resistenza à l'impattu superiore
Ùn hè micca faciule da rompe sottu pressione forte o impattu, ùn lasciarà micca graffi è pò esse usatu per a vita.U so disignu raghjone è a qualità eccellente sò adattati per u trasportu, a distribuzione, u almacenamentu, u processu di circulazione è altri ligami in a logistica di fabbrica.
9. Anti-folding, anti-aging, forza altu bearing
Stretching, compressing, tearing, high temperature, rich in color, made in a box-type turnover box can be used for both turnover and finished product shipping packaging, lightweight, durable and stackable.


Tempu di pubblicazione: 15-sep-2022