Chì sò i vantaghji putenti di i pallets di plastica?

Cù u sviluppu di a logistica versu u sviluppu rapidu di l'infurmazioni è a mudernizazione, l'applicazione dipaletina plasticaa logistica di magazzinu hè sempre più larga.Insiders di l'industria hà nutatu chì in i prossimi anni, a quota di mercatu di pallet di plastica hè prevista per espansione più, u so campu d'applicazione serà più approfonditu.Dieci anni fà, cù a so struttura forte è a sopracarga, i pallets di plastica sò diventati i paletti più usati in u mondu.

Pallet di plastica 3 

In logistica è magazzinu, l'applicazione dipallet di plasticaL'infurmazione hè principalmente riflessa in i seguenti vantaghji:

1. U pallet di plastica durabile dura circa 10 volte più longu chì i vassoi di legnu.

2. L'affidabilità di a struttura di pallet di plastica affidabile reduce assai u cunsumu di dannu di a tavula è u dannu à i materiali nantu à a tavola causata da u dannu di a tavola.

3.u pallet plastica sanitarie hè assai fàciule à pulizziari, pulizziari e hygienic.

4. L'applicabilità larga hè adattata per stacking mutuale in u magazzinu è adattatu per ogni tipu di scaffali;adattatu per vari trasporti di camion, facilitendu l'assemblea è u trasportu unità di materiali.

5. pallet plastica spiciali sarà di più è più pupulari in u mercatu di mercurie spiciali, cum'è: alimenti, bevanda, industria farmaceutica, è secondu à i bisogni di differente fabbrichi, pallets plastica pò esse fatta in parechji culori, più u logu cumpagnia currispundenti. e etichette.

6. I paletti di plastica di pisu liggeru sò più ligeri chì i paleti di lignu di u stessu voluminu, per quessa, riduce u pesu è u costu di u trasportu.

7. Assicuranza A causa di a resistenza à i danni di i pallets di plastica, i requisiti di compensazione di i travagliadori sò ridotti in cunseguenza, cusì u costu di l'assicuranza hè ridutta.

8.recycling perchè i pallets di plastica ponu esse venduti à u fabricatore o à altre entità per a reutilizazione.Perchè ponu esse riciclati è riutilizati cumplettamente, i costi di rifiuti è di eliminazione sò assai ridotti.

9. Prutegge u boscu cù l'usu di pallets di plastica impediscenu millaie di ettari di perditi di fureste ogni annu.

10. Tendenza glubale Cù a pressione crescente di a prutezzione di l'ambiente, l'Europa, i Stati Uniti, u Giappone è altri paesi nantu à l'imballaggio di legnu impurtatu (cumpresi i pallets di legnu) vicinu à i duri requisiti di fumigazione è ispezione è quarantena, hà avutu un impattu enormu nantu à u dumanda di pallets di lignu.Invece,pallets di plasticasò diventati una tendenza globale.


Tempu di Postu: Mar-13-2023