Chì sò i vantaghji putenti di i pallets di plastica?

Cù u rapidu sviluppu di u sviluppu logisticu versu l'informatizazione è a mudernizazione, l'applicazione di pallets di plastica in u magazzinu è a logistica hè diventata di più in più.In u magazzinu logisticu, l'applicazione di l'informatizazione di pallet di plastica si riflette principalmente in i seguenti vantaghji:

1. Durabilità

I pallets di plastica duranu circa 10 volte più di i pallets di lignu.

2. Affidabile

L'affidabilità di a struttura di u pallet plasticu reduce assai u cunsumu di dannu di u pallet è u dannu à u materiale nantu à u pallet per via di u dannu di u pallet.

3. Igiene

I vassoi di plastica sò assai faciuli di lavà è puliti è igienici.

Chì sò i vantaghji putenti di i pallets di plastica?

4. Applicabilità larga

Ùn hè micca solu adattatu per stacking à l'altri in u magazzinu, ma ancu adattatu per l'usu nantu à parechji tipi di scaffali;hè adattatu per varii tipi di trasportu di camion, chì hè cunvenutu per u trasportu containerizatu è unitizatu di materiali.

5. Speciale

I pallets di plastica diventeranu più è più populari in u mercatu di i prudutti di spezialità, cum'è: alimenti, bevande, industria farmaceutica, è ponu esse fatti in parechji culori secondu i bisogni di e diverse fabbriche, cù i loghi è i marchi di a cumpagnia currispundenti.

6. Ligeru pesu

I pallets di plastica sò più ligeri chì i pallets di lignu di u stessu voluminu, riducendu cusì u pesu è u costu di spedizione.

7. Assicuranza

A causa di a resistenza à i danni di i pallets di plastica, i diritti di compensazione di i travagliadori sò ridotti in cunseguenza, riducendu cusì i costi d'assicuranza.

8. Riciclà

I pallets di plastica usati ponu esse venduti à u 30% di u so valore originale, postu chì i pallets di plastica ponu esse venduti torna à u fabricatore o à una altra entità per a reutilizazione.Siccomu tutti ponu esse riciclati è riutilizati, i costi di rifiuti è di eliminazione sò assai ridotti.

9. Prutegge a furesta

L'usu di pallets di plastica pò prevene millaie di ettari di perdita di furesta ogni annu.

10. Tendenze Globali

Cù a pressione crescente di a prutezzione di l'ambiente, l'Europa, i Stati Uniti, u Giappone è altri paesi anu stretti requisiti di fumigazione è ispezione è quarantena per l'imballaggi di lignu impurtati (cumpresi i paletti di lignu), chì hà avutu un impattu enormu nantu à a dumanda di pallets di lignu.Invece, i pallets di plastica sò diventati una tendenza glubale.


Tempu di post: 23-mar-2022