In quali culori sò i vassoi di plastica dispunibili?

Chì sò i culori rigulari di pallets di plastica?I culori cunvinziunali di pallets di plastica sò: blu, rossu, giallu, verde, grisgiu, neru, biancu, etc. In generale, u stock di pallets di plastica in fabbriche hè blu, è u blu hè u culore più standard.Chì altri culori ponu esse persunalizati per a tavola plastica?Ogni culore pò esse persunalizatu per una grande quantità.

 vassoio di plastica blu (1)

U culore più cumuni di pallets di plastica hè u turchinu, chì appartene à i pallets di plastica cunvinziunali.In più di u turchinu, ci sò verdi, rossi, gialli, neri, etc. U culore di u pallet di plastica ùn affetta micca a qualità di u pallet di plastica, vale à dì chì u culore di u pallet di plastica ùn hè micca un fattore decisivu determina a qualità di u pallet di plastica.U mutivu perchè ci sò tanti pallets di plastica culurita hè di distingue megliu e merchenzie in i ligami di magazzinu è logistica è realizà a gestione visuale.

 vassoio di plastica blu

U culore di pallets di plastica ùn affetta micca a qualità è a carica di pallets di plastica.Per piacè, assicuratevi di cumprà.I fatturi principali chì affettanu a qualità di pallets di plastica sò: u pesu di pallets di plastica, a struttura di pallets di plastica, a materia prima di pallets di plastica, u prucessu di produzzione è altri fattori.


Tempu di Postu: Dec-23-2022