QUALE TIPU DI PRODUZIONE BASATA IN STAMPA hè u megliu?

Per decennii, "stampa di pallets" era un strumentu di carica chì trasportava a vostra carta senza stop à altre pile di carta.Scientificamente, si riferisce à una materia prima,Disegnu di una macchina di stampa d'alta corrispondenza cum'è Heidelberg 、 Mann Roland 、 Kobo 、 Komori 、 Sakurai 、 Mitsubishi, utilizata da stampaggio a iniezione, cuncepitu per furnisce convenientu per u fabricatore di stampa.

senza stop 1 (1)

Malgradu i sacchetti di l'umanità chì anu preferitu i paletti di lignu, era boni.L'ubiquità di pallets di lignu spessu hà avutu cunsiquenzi dispiacenti per a maiò parte di l'umanità incapaci di usu frequente, ma chì era troppu male.Ancu più terrificante hè chì hà ancu contaminatu a carta.

Cù a classificazione di e produzioni basate in stampa, ùn pudemu micca ignuràstampa di partition board, chì avia parechje dimensioni di dimensione cum'è 42ccx57CM, 57cmx84CM, 57cmx70CM, 57cmx, 15CM, 29Cmm, 15CM × 98cm × 8CM, 42cm, 42cm, 42cm, 42cm, 42cm, 42cm, 4, 57cm、50cm × 70cm, etc. Stampante di partition board, u so prominenza è ubiquity forsi novu, ma a so praticità hè eccezziunale.Hè principarmenti utilizatu per stampà u almacenamentu di carta, impilà, prevene a deformazione di carta, è riduce e pieghe.U so designu di manicu di quattru lati facilita l'estrazione multidirezionale.

senza stop 2 (1)

Pede di cartone, Ancu s'ellu ùn hè micca guasi quant'è Printing partition board, Hè un pruduttu plasticu utilizatu in cunjunzione cù stampa partition board, principarmenti utilizatu per sustene è stacking paper, è per prutege i bordi è i cantoni di a carta.U disignu di e coste di rinfurzà a rende più pesante è più forte.

senza stop 3 (1)

In questi ghjorni, però, i cunsumatori chì cercanu un'alternativa sò sguassati per a scelta: a pruduzzione basatu in stampa hè in ogni locu, in più di una decina di varietà.Quale hè u megliu?

I zitelli facenu scelte, l'adulti facenu scelte,In Xingfeng, avemu tutti questi prudutti.Perchè ùn li sceglie?I so prudutti di plastica stampati sò faciuli d'utilizà è assequibili, è sò tutte e vostre migliori scelte.


Tempu di posta: 01-01-2023