Cù l'innuvazione speedmaster CX104, vi aiutate à risparmià tempu, risparmià u costu di u travagliu è alta efficienza

Speedmaster CX 104, da u so lanciu in u 2021, hè statu salutatu cum'è a stampa offset speedmaster più automatizzata è intelligente di u so tipu mai!

Dà l'utilizatori una nova sperienza - simplice, veloce è affidabile, facendu a stampa più faciule è più còmuda chè mai.

U Speedmaster CX 104 hè statu focu annantu à i migliuramentu di u rendimentu specificu di l'operatore.

sxrd (1)

L'unità di vetru CX 104 usa a tecnulugia avanzata di u mudellu XL, è pò cumplettà in modu efficiente diverse attività di produzzione cum'è imballaggio è stampa cummerciale dopu l'aghjurnamentu cumpletu.

Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'imballaggio è di stampa, attraversu a cooperazione è a cumunicazione cù parechje imprese di stampa, cumminata cù diverse macchine di stampa, prucessu di stampa è bisogni di carta di stampa, hà sviluppatu una varietà di pallets di plastica speciali per l'industria di stampa.

sxrd (3)

A serie di pallet di stampa speciale hè un pallet di plastica speciale chì hè persunalizatu per l'industria di stampa di caratteristiche.I paletti di stampa Xingfeng utilizanu materiali mudificati di prutezzione ambientale di alta qualità, chì ponu esse riciclati, rimpiazzati gradualmente u pallet di legnu cum'è stampa Veiculu ideale per u trasportu è u almacenamentu di carta.Avemu cuncepitu più di 50 set di stampi chì principarmenti currispondenu à BOBST (HEIDELBERG), altu castellu (KBA), KOMORI, MANROLAND, MITSUBISHI / RYOBI, Eva, Beiren è altre famose attrezzature di stampa Usu, adattatu per u trasportu di carta di l'industria di stampa, cuscinetti, fatturatu. è prucessu di stampa non-stop loading carta è altri ligami.

Serie di pallet di stampa Xingfeng secondu a struttura di a classificazione: superficia superiore slotted, superficia di pallet piatta è principalmente funzione per stampà carta senza stop cambiante à u stessu tempu

U disignu di struttura di 3 runners à u fondu pò scuntrà i bisogni di l'usu di u dispositivu logisticu automaticu è u magazzinu, è ponu rializà codice di scanning intelligente, ricunniscenza di induzione è currispundenza mettendu u chip RFID Applicazione in una fabbrica intelligente di stampa moderna.

sxrd (2)


Tempu di post: Jul-14-2022