Edificiu di plastica XF

Definizione di a squadra:

A squadra hè una cumunità di impiegati è gestione.Per un scopu cumuni è scopi di rendiment, a cumunità face un usu ragiunate di e cunniscenze è e cumpetenze di ogni membru, travaglià inseme, fiducia mutuale è assume a rispunsabilità di risolve i prublemi per ottene scopi cumuni.

L'impurtanza di a custruzione di u gruppu:

U cusì chjamatu pooling di saviezza, hè di apre a mente, accettà tutte l'idee strane, ma ancu cuntribuiscenu à i so opinioni simplici.Ancu sì un "geniu", cù a vostra imaginazione, pudete ottene una certa ricchezza. sapete cumu cunghjuntà a vostra imaginazione cù l'imaginazione di l'altri, certamenti pruducerà un successu maiò. A "mente" di ognunu di noi hè un "corpu energeticu" separatu, mentri a nostra mente subconscious hè un magnetu, è quandu agisce, a vostra forza magnetichi nasce è tira ricchezza in.Ma s'è vo avete una sola putenza spirituali, cumminata cù più forza magnetichi "u stissu populu, vi ponu furmari un putenti" unu più unu uguali à trè, o di più.

A fabbrica di pallet di plastica Xing Feng prepararà a festa d'anniversariu per tutti i travagliadori ogni stagione, è averemu ancu rigali quandu e vacanze cum'è u ghjornu di a donna, u Festival di a mità di l'autunno è e vacanze di l'annu novu.

A nostra squadra 4
A nostra squadra 3

Averemu duie volte viaghjà ogni annu è averemu a pussibilità di andà fora per furmà diverse cumpetenze.

A nostra squadra 8
A nostra squadra 2

À a fine di ogni annu, averemu l'uppurtunità di premià u campionu di vendita per i pallets di stampa di plastica, o premià una squadra eccellente per a produzzione di bona qualità è menu lagnanza.

A nostra squadra 7
A nostra squadra 10

L'attività di creazione di gruppu pò prumove i membri di a squadra per creà u spiritu di squadra:

Parechje boni squadre di travagliu anu u so propiu spiritu di squadra, chì ponu aiutà i membri di a squadra à superà e difficultà, superà e sfide, è riesce. , ma ancu avè assai di a vostra propria forza potenziale per aiutà l'altri culleghi ghjunghjenu i so scopi inseme. In ogni puntu di attività in l'attività di custruzzione di u gruppu, quandu i membri di a squadra sana pruvate à compie u prugettu rapidamente è efficacimente, pudete sentu chjaramente chì u cusì-chiamatu u spiritu di squadra hè ciò chì vi sentu spustatu, da zero, da picculu à grande, crescente.

L'attività di creazione di gruppu pò prumove a migliione di l'esekzione di i membri di a squadra:

Esecuzione di u squadra, in fattu, hè una capacità cumpleta di trasfurmà a strategia è a decisione, blueprint in risultati di implementazione. A forza di a forza di esecutivu influenza direttamente l'efficienza di u travagliu è i risultati di u travagliu di tutta a squadra. tutti i membri bisognu à compie scopi specifichi, ognunu pò truvà i punti chì necessanu piena sforzi.In u prucessu di una tale cooperazione, nisun membru pò stà in un statu pusitivu, per fà chì l'esekzione di a squadra sana sia assai megliu.

Per ogni cumpagnia, hè assai necessariu di mantene attività di custruzzione di gruppu. Questu hè micca solu un'arma putente per sguassà l'estranimentu di u persunale, ma ancu un'arma magica per cultivà u spiritu di squadra. permette à l'impiegati è à i patroni di ottene una megliu comprensione di i scopi imprenditoriali è di l'idee di sviluppu di l'impresa, è aumentanu assai u sensu di appartenenza di l'impiegati à l'impresa.


Tempu di Postu: Feb-10-2022